110103

Sitter och tinar lite i soffan efter en uppfriskande men kylig promenad med Sandra. Idag var första dagen på jobbet efter min julledighet. Det är skönt att komma igång igen då jag till slut faktiskt blev lite rastlös. Idag berättade jag även att jag ska sluta och börja jobba här i Lidköping, blev lite ledsna miner men de förstår att jag vill jobba i min hemkommun och är glada för min skull vilket känns otroligt skönt!

Så nu inleder jag mina sista två veckor ute i Broddetorp innan jag börjar i Stenhammar. Är otroligt glad att jag började där ute då jag fått betydligt mer kött på benen och lämnar faktiskt stället nu när jag trivs som bäst och med flaggan i topp!
Nu blir det Familjen Annorlunda och sen ska jag avsluta min bok i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback