Tjoho!

Tro´t det eller ej men idag skrev jag banne mig en inledning plus 2 sidor på bakgrunden! Är fruktansvärt imponerad av mig själv. Men sen tog det ungefär hela dagen med minus en matpaus och ett stop på stan och Hjertbergs. Kanske man kan unna sig en skridskotur på Vänern imorgon. Just nu har vi härliga 14 minusgrader och det ska tydligen bli kallare även om det knappt känns möjligt. Hoppas på att Team Sportia i Skövde har öppet för annars blir det ingen skridskotur för fröken Maddams imorgon....Hoppas hoppas. Näe nu blir det soffan med skvallerblaska, godis och sen One Tree Hill.

På tal om godis så köpte jag en påse Malaco Yummie igår och tyckte det var lite väl mkt lakrits i så jag räknade dom. Av 55 bitar var 40 svarta!! Måste blivit lite fel och jag som äter de endast i akut godissug blev minst sagt besviken. Gör ett nytt försök idag med den hederliga Gott & Blandat-påsen:)



Kommentarer
Postat av: sandra

tack för en mycket trevlig dag idag på rinken :) kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback