Årskrönika 2009

2009 var året som:

¤ Jag och Jessica skrev klart vårt examensarbete.

¤ Jag tog min lärarexamen!

¤ Jag träffade J och vågade släppa in någon innanför mina murar.

¤ Jag läste Skapande Skola och träffade riktigt klockrena människor.

¤ Jag fick en resa av finaste J och spenderade sista veckan i september på Samos!

¤ Jag åkte hem till Ödåkra och hade två jobb hela sommaren.

¤ Jag firade midsommar borta från min mamma för första gången;)

¤ Jag och J beslutade att jag skulle ta mitt pick och pack och flytta till Lidköping <3

¤ Jag packade ihop min lägenhet i Kalmar och sa hej då till en fantastisk stad!

¤ Jag läste en kurs till som heter Specialpedagogik (som jag om två veckor avslutar!)

¤ Jag har levt i kappsäck under hösten och fått bo hos världens snällaste bror emellanåt!

¤ Jag firade en VIT jul i Skåne!

¤ Firade min andra nyårsafton i Lidköping (och jag har en känsla av att det blir många fler)


Och uppsatsskrivandet går ju som på räls...host host!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback