100121

Oj då...ett tag sen jag sist skrev och mycket har hänt! Jag har lämnat specialpedagogiken bakom mig, varit i Kalmar sista gången som student, varit i kyrkan och kollat på Emma, Bukis, Tess och co examen och sedan firat Emma lite extra i K-krona, kommit tillbaka i Lidköping och fixat massa papper till a-kassan och skrivit in mig på körskolan och pussat massa på min man som verkligen är det bästa som finns. Sicken tur jag har haft att hitta honom!:)

Nu vankas det Skåne och Thailand innan verkligheten slår till på riktigt:)

Mitt i allt det mörka och jobbiga så ser jag ändå ett ljus...

Ha det kanonbra allihopa!:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Har du fått jobb Josse eller är du me i a-kassan ändå? ha en trevlig vistelse i Asien du. puss

2010-01-21 @ 15:14:23
Postat av: Elin

Angående a-kassan...



Jag får mina pengar retroaktivt från den dagen jag blev arbetslös. Och eftersom jag läste en sommarkurs (i princip bara för att kunna få CSN) så räknad den dagen från när den kursen var avslutad. Jag läste på deras hemsida att 82% (ÅTTIOTVÅ!!!) av ansökningarna måste kompletteras och då blir ju tiden längre. Anmäl dig till internetkassan så får du papper därigenom så slipper dem skicka via posten, det går ju lite fortare i alla fall. Sen verkar det som om det har hjälpt att jag har ringt, ringt och ringt för att fråga hur det går.



Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback