100107

Gomorron allihopa!

Här blir det alldeles strax skrivarstuga igen då ytterligare två sidor ska läggas till på arbetet och mitt mål om att vara klar med bakgrunden imorgon ska väl inte vara helt omöjlig?:)

Gårdagen spenderades ute en hel del med att åka skridskor, dock på isbanan då vi inte hittade nån naturis som vi vågade åka på. Men det var lite mysigt trots att jag kanske åkte en halvtimme men sen så kände jag inte av mina fötter pga kyla och den obligatoriska skoskaven som medföljer så fort jag sätter på något nytt på fossingarna...

Nästa gång får jag försöka satsa på en timme minst!:) Åkte med mina nya skridskor med som J snällt köpte åt mig och hör och häpna att det är ett par herrskridskor och de var faktiskt mkt skönare och lättare att åka med så jag säger som Sandra: Våga vägra damskridskor!:)

Nej nu ska jag svida om från pyjamas till mjukiskläder, dricka lite kaffe till och sätta igång min skrivastuga!


Mysig torsdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Herrskridskor/hockeyrör is da shit! Död och skam åt den som åker med vita skridskor med bromstaggar fram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback