090920

Gomorron!
Som vanligt vaknas det tidigt för mig, 08.32 slogs de gröna upp och nu sitter jag med datorn i knäet i vardagsrummet. Min man sover nog fortfarande för han drack liiiiite mer än mig igår om man säger så:) Söndag brukar innebära ångest för att åka till Kalmar men det slipper jag idag och nästa söndag då man vaknar upp på Samos! Härliga känsla:)

Gårdagen bestod av ett litet besök på stan för att inhandla lite mer nödvändiga saker inför resan. Väl hemkommen så har J gjort en god sallad med kyckling och massa gott till. Han tyckte inte den blev så god så förhoppningsvis får jag resterna idag;) Kvällen spenderades hos Tobias & Sofia med bland annat lite yatzyspelande. Väldans vuxet och det är tredje helgen i rad utan utgång tror jag. Men i Grekland så slutar nog nykterhetslivet för ett tag. Men det är väldans konstigt hur en karatefylla för en månad sen fortfarande sitter i så här länge! Det har aldrig hänt förut men det kanske är åldern?;)

Nu ska jag vänta på att mannen vaknar och kolla lite Nyhetsmorgon innan mina söndagssåpor drar igång!


Trevlig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Per

Verkligen poesi för ögat, jävla fina vänner man har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback