090918

Gomorron!
Idag är det äntligen fredag och idag ska det hinnas med mkt till skillnad från igår. Idag ska det pluggas (i alla fall lite) och storstädas här hemma. Jag ska nog åka bort till Kvantum och köpa lite godis för kvällen då det ju är fredag och skaldjurstema hos oss:) Kollar som vanligt på SATC nu fast med suddig text av nån anledning. Ska äta lite frulle nu så jag kan komma igång, blir kanske plugg först då det säkert finns nån i huset som sover idag och inte behöver väckas av en dammsugare;)'


Happy fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: sandra

ha en underbar fredag min vän ;)

Postat av: Lollo

Jo visst, mina föräldrar är underbara =) och det blir ju Kalmar denna helg, som så många andra helger. Jag är inte det minsta sotis på dig som ska utomlands. NEJ ;) Hoppas din helg blir kalas! Hälsa alla jag känner!!

Hej hopp gummisnopp.

2009-09-19 @ 15:51:08
URL: http://lillhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback