090907

Hej hopp!
Slötittar lite på Gossip Girl och ska strax börja göra lite mat tänkte jag. Skola mellan 8.30-12 och sen har jag betalt en räkning på banken och halvt cyklat ihjäl mig på väg till IKEA. Vägarbete på en grusväg och stor grävskopa+ Josephine på cykel är ingen bra kombination men det gick vägen. Blev bara lite krokar till hallen då lådorna inte såg ut som jag tänkte mig riktigt. Får leta nån annanstans eller på IKEA med J nån gång. Nu är man ledig i två dagar och är redan rastlös inför det. Ska plugga satan imorgon tror jag så jag kanske kan vara lite ledig på fredag:)

Saknar min man och vårt hem...Haha känns vuxet och säga så:) Men jag har det förträffligt bra i Kalmar med men det är ju inte här jag hör hemma längre. Har inte saknat min gamla lägenhet ett dugg än så länge heller. Bra betyg!

Nu TV och sen potatisgratäng med kyckling...MUMS!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Plugga satan låter som en bra idé, så rundar vi av med ett parti Bowling (vi har ju en timme kvar att spela) ;)

Foten har skärpt sig, får ju krupp att vara så mycket stilla. Den är lite svullen runt ankeln OCH jag får på mig riktiga hela skor, om jag inte knyter dem så hårt =) så snaaaart blir det äntligen träning och gym igen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback