090906

Gokväll i stugorna!
Är tillbaka i Kalmar hos min tillfälle "kombo". En tågresa utan problem men en 50-lapp rikare så det tackar man för! Just nu lite sport på TV och sen blir det nog nån film innan man tackar för dig. Skola halva dagen imorgon och sen är man ledig fram till torsdag då det blir heldag och hemfärd igen. Men innan dess ska det hinnas med att jobba lite, träffa finaste Emma och ta en sväng till IKEA och inhandla lite till;) Tiden kommer nog gå fort som vanligt! Ska även in till banken och betala en räkning innan jag får en förseningsavgift så 07.00 ska jag ringa HM och idiotförklara mig. Har nog snart gjort det till alla företag som finns. Haha...så går det när man är lite disträ:)

Nu fokus på TV...


Happy söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback