090904

Gomorron!
En hyfsat tidig morgon, eller jag brukar gå upp så här tidigt alla morgnar nu faktiskt för jag vaknar till precis när J ska gå till jobbet och idag är det bra eftersom jag har en hel del att läsa, var ingen duktig student igår alls så det får jag ta igen idag plus att jag har hela helgen där en 5 timmars resa finns så det är nog lugnt:)

Blev igår klippt av Anneli och blev jättenöjd, tror hon ska få ta hand om mitt hår nu framöver:) Så idag blir det flitig student och sen städdag innan det blir fredagsmys med tacos. Önskar bara att hostan ville försvinna, det är den som blivit värre nu för annars kan man nästa säga att jag är frisk!

Nu lite slapp och frukost innan pluggandet vid åttatiden...


Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

I'm impressed! vad duktig du är som går upp och pluggar. Får ju nästan dåligt samvete, jag tycker jag är ambitiös som går upp innan 8 men där ligger jag visst i lä, fan också. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback