090902

Gomorron!
Back in Lisch och det känns härligt även om Kalmar definitivt har sin charm, det är väl resan mellan på 5 timmar som jag slipper. Har lyckats bli snorförkyld och ha ett samtal med CSN men allting gott för en gångs skull och pengarna är inne på kontot så idag kan jag hämta ut mitt HM-paket med gott samvete;)

Ska kolla lite Jerry Springer nu innan jag kör igång med pluggandet, två böcker ska läsas ut tills på måndag så det är ingen direkt panik men skönt att få det gjort. Klipptid imorgon med hos Anneli men det ska bli skönt att trimma sig lite...

Nej Jerry Springer var det nu...


Happy onsdag!

Kommentarer
Postat av: emma

Gudars vad jag saknar dig!!!!!!!!!!

Postat av: Soffan

Snart ses vi igen, darling! Hoppas det går bra med böckerna :) Puss

2009-09-02 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback