091125

Är hemma i Lidköping och kramas och myser några dagar innan det vankas Sthlm och häng med 08-an:) Har sovit fruktansvärt dåligt inatt och varit uppe hela 5 gånger mellan 22.30-04.00 då jag var uppe sista gången för att dricka tror jag. Det blev inte bättre av att jag måste ha sovit enbart på min ena axel vilket har resulterat i att jag inte kan lyfta högerarmen särkilt mycket innan det gör FRUKTANSVÄRT ont! Aja nu har jag gnällt färdigt. Pengar rullade in på kontot idag och alla räkningar är betalda plus pengar översatta till ICA-kontot så det kan handlas mat idag. Tänkte försöka mig på det här: 


Kycklinggryta med grönsaker i rödcurrysås och så ris till det :)



Nu ska jag nog göra mig lite kaffe innan jag försöker mig på att först cykla till bibblan och sen styra Ragnhild mot Hjertbergs! Tänkte ju vara riktigt hurtig och städa eftersom J´s mamma kommer imorgon och snällt nog syr julgardiner till oss men vi får se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Kristin Nilsson

Den grytan såg riktig god ut! Blev det någon gryta? Om den blev god så får du ge mig receptet

:-)

Satt och kollade lite på salstentan...blev så trött så jag bestämde mig för att barnet skulle ha ADHD i mitt fall...lättast att skriva åtgärder för det :-)

Ta hand om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback