091120

Hej hopp fredag!:)

Har inte kommit igång med dagen riktigt än, ska kolla lite på Efter tio först och sen kolla om de sitter några finingar i bibblan trots att det är fredag och snart helg!:) Kvällen vet jag inte riktigt vad den bjuder på än men det ska bli lugnt för imorgon blir det LIVAT:)

Ska verkligen försöka få mkt gjort idag så tiden kan gå lite fortare än vad den gör nu. Går i princip aldrig i skolan och det är faktiskt tråkigt då det är så jag träffar folk nuförtiden;) Tycker de hade kunnat trycka ihop föreläsningarna lite meri stället för 3 timmar i veckan ungefär...

Aja nu ska jag inte gnälla mer och kolla lite TV innan jag fixar till mig lite!

Happy fredag!


Saknar min man...

Kommentarer
Postat av: PÄÄÄÄÄÄÄ

Va lite social, kom och ta en kaffe på min rast eller nåt istället :) imorrn blir det allt annat än lugnt! det blir überlugnt!

Postat av: sandra

å ja saknar dig! :) hihi

2009-11-21 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback