091119

Hej hopp i stugorna!
Tillbaka i Kalmar och varit i skolan idag pch det var väldans kul att träffa lite folk igen. Imorgon blir det nog bibblanhäng så då får jag hoppas att det finns några AU3-are som jag kan trakassera ibland;) Nu ska jag alldeles strax gå upp en sväng till Adler och tjöta lite så Per kan få lite tid för sig själv när han kommer hem:) Kvällsplanerna för imorgon är hittills inte klara men hoppas på nåt skoj och på lördag är det All In (utgångsmässigt) då Kåren ska intas igen. Det ska faktiskt bli riktigt skoj med en kårkväll igen! På söndag är det resa mot K-krona till finaste Emma (och kanske Lotta på ett hörn) och se världens bästa man uppträda för 5:e gången! Längtar så jag spricker nu!:) Nästa vecka har jag funderingar på att göra en fuling men vi får se...är pengar som styr och det ska ju inhandlas julklappar men oj vad hjärtat hade mått bra!:)

Nu upp till tredje våningen och lite Skånehäng!:)

Kommentarer
Postat av: J

Se inte fram emot kåren alldeles för mycket bara, man känner inte många längre!

2009-11-19 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback