091112

Torsdag (höll på att skriva trosdag och det är det ju i och för sig med men det är varje dag!:P) och idag blir det mer plugg och förhoppningsvis en promenix med så jag märkte att ryggen mådde bra av det plus att ligga på golvet med benen på en stol. Nu kanske jag härdar ut längre innan jag måste börja fixa till problemen igen....

Har lusläst Arbetsförmedlingens hemsida nu efter nya jobb men icke. I det avseendet har jag flyttat helt fel känns det som och att man måste ha bil (eller i mitt fall körkort) för att kunna jobba utanför. I såna här lägen vill jag springa rakt in i en vägg, slå mig hårt i huvudet och skrika rätt ut för att jag inte tagit mitt lilla rosa kort än men jag är på väg i alla fall. Sen kanske jag har varit "bortskämd" med att bo i städer där man kan ta sig i princip var som helst kollektivt och ett körkort inte behövts men nu är det annorlunda. Bara att kämpa på med andra ord och göra det i min takt och på mitt sätt...

Imorgon hoppas jag att skingra tankarna med lite handling av julsaker och välbehövlig umgängestid med någon annan än mig själv;)

NU back to the books...Eller rapport från Skolverket för min del

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du vill kan jag höra med syrran om hon kan massera dig när du kommer upp? Kanske kan vara lägligt när jag ändå ska stå på loppis och se töntig ut nån timme ;-p

Köörkortet har du snart i din hand, innan sommaren satsar jag på!

Nu ska det bli skönt att ses snart tycker jag :-)

Kram på re pluttan

2009-11-13 @ 15:50:49
Postat av: Lollo/Bukis

Wehehey! Bra att det lilla knepet för ryggen funka, känns alltid bra att faktiskt kunna hjälpa till lite ibland =) sköt om dig och ryggen nu, okej? Tack för mig, hej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback