091103

Inne i november redan. Vart tar all tid vägen? Sitter i skolan och försöker fördriva tiden fram till 13 då det är en (enligt vår lärare) en mkt intressant och gripande föreläsning. Efter det så rullar tåget hem till mannen i Lisch igen. Leker lite skolkare imorgon men jag har varit duktig hela terminen så jag har inget större dåligt samvete. Inte mycket intressant att skriva om heller, ska ta tag i min körning ordentligt nu och ska läsa körskolebok på tåget sen.

Saker som jag reflekterat över på sistonde:
- Man slutar aldrig förvånas eller förundras över människor eller handlingar.
- Kommunikation är A & O.
- Hockey som ses live kan faktiskt vara riktigt roligt!
- Hemlängtan är som mest påtaglig när man ser vad man går miste om.
 - Hemma är där man har sitt hjärta och mitt hjärta är tudelat.
- Känslan av att aldrig räcka till eller höra till är en ständigt återkommande känsla.


 Lite tunga saker (blandat med en lättsam) kanske men sista tiden har det faktiskt kämpats lite i en uppförsbacke. Till och med vardagliga saker har blivit jobbigare och svårare att motivera sig till att göra. Jag skyller på ovan nämnda anledningar och ser framåt helt enkelt. Det kan ju bara bli bättre helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman! inte kul att höra att läget är sådär med dig, men hoppas det känns bättre snart. finns här för dig :)kramar

2009-11-03 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback