Svårt med rubrik ibland...

Ja jag kom inte på nån rubrik just nu. Dagen har gått lite i lugnets tecken förrutom jobb nu på eftermiddagen/kvällen. Var på Väla och köpte lite snaps till midsommar. Fläder ska förhoppningsvis passa oss i smaken. Imorgon blir det lite husfrusysslor igen men med mormor. Det ska städas och strykas för fulla muggar innan bussen rullar mot skobygden och lite mer jobb. Imorgon ska det bokas biljett till Lisch med. Härligt!

För övrigt är jag nog den sista människan i världen som, börjat läsa Stieg Larssons Millennium-serie men har ca 150 sidor kvar i Män som hatar kvinnor och den är fruktansvärt bra. Nu kan jag snart se filmen och börja jämföra...Haha. Nu ska det läsas vidare innan de gröna tackar för sig idag:)


Tack för samtalet idag Emma, det behövdes lite uppmuntran innan!:)

Kommentarer
Postat av: per

Vet du sis? jag saknar dig också, galet mkt! så underbart att vi ses igen om 2 veckor, men så länge får vi höras via telenätet :) sen måste jag hälsa på dig nån helg, det ska jag se till!!

Postat av: Linda

du är minsann inte sista människan i världen som har börjat läsa millenium-serien. jag har inte ens börjat, men jag har alla tre böckerna..någonstans..i någon kartong..i förrådet.. men snart så =)

2009-06-17 @ 13:48:39
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: Marie

Du har en utmaning!!!

http://majsan74.blogspot.com/2009/06/utmaning.html

Kram Marie

Postat av: emma

Gullunge! Saknar dig nåt fruktansvärt! pussssssssss

2009-06-22 @ 21:53:02
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback