Onsdag

Är kvar norröver och leker hemmafru idag med;) Imorgon blir det dock hemfärd till Skåne och la familia. Ska bli skönt att få krama mamma & co och känna mig lite liten igen. Blev lite depp igår när jag insåg att sommaren antagligen inte kommer bli riktigt som jag vill, trots pepp från J och en massa lösningar. Han är värd sin vikt i guld när han vill hjälpa till men för en envis oxe som jag så är det svårt att ta emot alla gånger. Aja allting löser sig på ett eller annat sätt.

Idag är det dags för lite studentfirande och det ska bli kul att se trots att jag inte känner en enda student här :P Sen ska väskorna struktureras om inför de 4 byten jag ska göra imorgon med tåget innan jag äntligen är hemma. Den andra väskan tar min man med sig på fredag:)

Näe lite husliga sysslor innan jag börjar fixa mig kanske?:)

Kommentarer
Postat av: Per

Det löser sig alltid, det vet du syster!! ring sen! pöss

Postat av: Frida

Hoppas du har det bra hemma i Ödåkra. Jag har landat i Sverige nu iallafall =P Kommer till Ödåkra söndag kväll Kram

2009-06-15 @ 18:58:53
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback