Lördag!

Jepp lördagskvällen närmar sig och mina planer innefattar Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson och lite fruktsallad. Jobb imorgon så alkohol och utgång kan ju glömmas. Men nästa lördag vid denna tiden, ojojoj säger jag bara. Lisch, bror, Sofie & Lollo, alkohol och så J såklart! Kan jag säga mer än att jag längtar? Och imorgon vid den här tiden är jag i Lisch och pussas lite. Börjar få abstinens efter min karl nu;) Annars rullar allting på, ska kolla arbetsförmedlingen idag med och sen börja mitt lördagsmys. Planerna för hösten är det ingen som vet än, men om 2 veckor ca så kanske jag har en idé om vart hösten kommer spenderas. Bara en vecka som är klar och den spenderas utomlands!:)

Näe nog med svammel, en dusch och sen börja på boken. Så sjukt bra Millenniumböckerna är!


Trevlig lördagskväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: suss

vad snyggt du sminkat dina ögon på den bilden :)

kram

Postat av: per

kan inte säga mer än att OJ OJ OJ! nästa fredag jävlar. då ska vi kramas minst 34,3 sekunder. jag sänder en tanke till dig en kväll som denna när jag sitter och gör mig klar för fest tillsammans med en kall öl. ska dricka lite åt dig med sålänge <3

2009-06-27 @ 18:44:35
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback