I´m alive!

Dåligt med bloggande nu på ett tag. Ingen ork eller motivation har funnits och finns kanske inte nu heller egentligen. Blev ett lyckat examensfirande för bror förra fredagen, han anade ingenting! Sen blev det även en sväng till Öland med mannen, lite festande och dylikt. Min penta var även uppe och förgyllde min helg:)

Sen blev det måndag och redovisning och no suprises där, vi rockade helt enkelt och skolan var i princip slut. Lite mys, lite jobb, lite packning och en klockren klassfest och sen satt jag på bussen för att träffa Jessica och ha en dejt med Mr Springsteen. Och vilken dejt det var sen då!:) Alla låtar som jag kunde önskat var med och personliga favoriter med minnen utöver det. Helt klockrent! Lördagen spenderades i Nacka Forum och sen med tacokväll och Guitar Hero-spelande til småtimmarna. Sen tog jag allt mitt pick och pack och drog vidare västerut till Lisch och här är jag nu till torsdag imorgon innan jag åter blir en 042-a på obestämd tid:)

Saknar Kalmar och vissa klassisar där såklart men alltid saknar man något. Rätt som det är så äntrar jag Småland igen;)



Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt

Men den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Kommentarer
Postat av: Soffan

Åhhh, vi saknar dig som fan gumman! Kom tillbaka så snart som möjligt! Hoppas du mår bra! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback