Lösenord klart!

Lite strul och en ny provisorisk header är på plats men nu känns det gött igen. Har det så här ett tag till vissa personer slutar störa sig på det jag gör.

Jobb sen 06.00 och 5 timmar framåt och nu ska jag strax bege mig mot jobb två och slita lite där några timmar. Imorgon jobb med lite sovmorgon. 07.00 stämplar jag in:)

Mest jobb nu...och saknad av min man. Och så går jag och väntar på antagningsbesked om höstens kurser, förhoppningsvis kommer jag bara in på den ena så blir inte valet så svårt;)

Näe nu mot bussen och städningen!

Kommentarer
Postat av: Linn

vem kan de va som håller på så då....orka hålla på liksom! jag stör mig inte ett dugg iaf:) jag älskar att läsa om vad du donar me där nere;)

2009-07-09 @ 11:19:34
Postat av: Per

nu kan man skriva vad som helst; gutt! :)

jag håller tummarna för att du kommer in, så kanske vi får tillbringa mer tid ihop i kalmar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback