Ledig!

Ja lycka stavas ledigt och nu är jag äntligen ledig en dag i alla fall!:) Men den ska spenderas lite lätt haltande och med ca 4 blåmärken . Gjorde en kalasvurpa när jag skulle gå från jobbet och trillar platt fall framlänges och slår i handflator, armbåge, knä, ljumske och fot. Inte så fasligt mkt blod men det värker tillräckligt ändå. Var nog tack och lov ingen som såg för det måste sett roligt ut plus att tårarna brände i ögonen. Har hunnit äta lite och dricka ett glas rött och nu ska jag hoppa ner i bingen med min bok och vänta på samtal från J. Börjar bli lite kärlekskrank nu;) Bor nog allt en liten minitoffel inom mig men who cares?

Nu blir det att mysa ner sig i bingen och bara koppla av. Det är jag FAN värd!

Gonatt alla fina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback