Friday Night

Här sitter man nyduschad och med en kopp grönt te:) Dagen har gått i lugnets tecken och spenderats i mjukisbyxor mestadels. Klämde lite Hawaii med beasås och två glas vin innan. Fina grejer!:) Blir nog bingen ganska snart då klockan ringer 04.00 både imorgon och på sändag och det blir dubbelpass hela helgen så jag är nog lagom mör när jag beger mig till min blivande hemstad på tisdag:P

Just nu hade jag gett mkt för en utekväll Kalmarstyle med gamla klassisar men snart kommer jag upp och gör Kalmar osäkert igen;)


Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Per

ATT vi ska göra stan osäker när du kommer hit, jävlar i gatan! :)



Vad är sändag? har du lyckats peta in 8 dagar i veckan nu? ;)

2009-08-01 @ 13:18:47
Postat av: Soffan

Fyfan vad jag saknar dig, gumman! Kom hit snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback