Fredagsmys

Ja nu har jag jobbat klart för ikväll!:) Känns otroligt skönt och jag ska alldeles strax mysa ner mig i sängen med några One Tree Hill-avsnitt och min godispåse! Håller på att vara lite olydig och ladda hem lite filmer men det kan vara bra och ha om det skulle regna på kusten och förhoppningsvis har bussen uttag så kan jag klämma nån på vägen på söndag:) Åh nu vill jag ha söndag...känns som om tiden segar sig fram, aja innan dess ska jag hinna mysa lite med Oliver och Alicia för andra lördagen i rad. Alltid trevligt:)

Näe lite tempo på filmerna så jag kan starta mitt fredagsmys....helt allena dock men då får man kolla på precis vad man vill:) Uppstigning 05.15 imorgon väntar!


Nattinatt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-18 @ 11:24:48
Postat av: Soffan

Lilla miss Maddams. Jag börjar bli allvarligt oroad för dig och ditt leverne. Jag tror det är dags för dig att bege dig hitåt snart, så du får vara med om riktig jävla fest ;) Miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback