Förlåt

Förlåt alla vänner och människor i min närhet. Just nu är det alldeles för mkt på schemat. Massa jobb från tidig morgon till sen kväll och massa tankar som inte går att förtränga. Stress är bara förnamnet på det jag känner just nu så om jag inte svarar på sms, eller ringer tillbaka så är det inte för att jag inte bryr mig. Oftast glömmer jag bort det för det är 100 saker som ska göras...FÖRLÅT! Mer tid sökes definitivt!

Och Frida, vi kan väl ses nästa vecka nån gång och självklart får du sova i min lägenhet när du vill!:) Vi kan väl höras under helgen när jag har ett andningshål?:)


Mot jobbet...

Kommentarer
Postat av: per

jag känner igen det där sis. men vet du? i helgen har vi en avkopplingshelg tillsammans då vi ska njuta av precis allt!!

Postat av: Frida

VARFÖR måste du va så snäll och gullig när jag precis tyckte jag hade lite rätt att vara sur på dig! Då hoppas jag verkligen vi ses nästa vecka! ;P Kram

2009-07-02 @ 21:17:47
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/
Postat av: Jenny H

Hej på dig! Jag och Stefan planerar en roadtrip om några veckor och tänkte bl.a. stanna till i Helsingborg där hans kompis bor. Då får du se till att vara i stan så vi kan ses :D kramar

2009-07-03 @ 08:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback