090730

Näst sista dagen i juli redan, vart tar tiden vägen? Eller den senaste tiden har nästan stått stilla, en timme på jobbet har känts som tre och en dag som en hel vecka nästan. Är nog för att jag går och väntar på stundande flytt. Samtidigt som det är hur roligt som helst att flytta till hjärtat mitt så är det skrämmande och lite sorgligt att lämna Kalmar, min alldeles egna och första lägenhet och ja staden och alla minnen. Men nån gång ska jag ju lämna och det är tur att jag flyttar till det finaste jag vet:)

Kom hem för en liten stund sen och har svidit om till pyjamas, tvättat bort sminket och ska mysa ner mig i soffan med ett glas vin för imorgon har jag sovmorgon. Inget jobb i ottan minsann!:) Men sen på kvällen antagligen men att få sova ut är ju guld värt!

Nu är det soffläge och vintime!:)

Kommentarer
Postat av: emma

I know that feeling... :S Fan vad knepigt det känns! Och att vi hamnar ytterligare typ 100 mil ifrån varandra... känns så iaf... :( Nu måste jag sluta lipa!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback