090727

Hej hopp!=)

Sitter och förbereder mig för jobb nu, börjar om ca 40 min så jag ska strax bege mig. Minisemestern kom och gick och den var hur mysig som helst. Längtar tillbaka till villavagnen och allt omkring ca 15 ggr om dagen;) En festival har kommit och gått, jag har jobbat i dagarna 4 nu och ska jobba imorgon med innan jag får ett andhål på 1 dag. Aja min nedräkning har börjat. om 18 dagar är jag FRI!:) Sen mina kära vänner blir det Kalmar men dock inte länge för nu vågar jag nog säga att jag ska flytta norröver och bli sambo! Haha, har lite svårt för det ordet men det är så det ligger till. Blir där ungefär en vecka om allt flyter på annars två och sen är Kalmar ett minne blott. Fyra fantastiska år med minnen för en livstid! Men jag kommer hänga där en hel del hos bror och andra snälla människor som vill låta mig krascha deras hem;)

Gjorde adressändringen idag och ska ringa och säga upp försäkringar, hyresgästföreningen, boxen och hemtelefonen på onsdag när jag är ledig. NU börjar det kännas på riktigt!

NU blir det lite kaffe skulle jag tro innan jobbet kallar!


Trevlig måndag!:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis:-)Vad kul att du ska bli sambo:-)

2009-07-27 @ 18:45:51
Postat av: Lollo

WWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAUAUAUAUAUAUAUAAGH!!!!!!!!! Fan så gött, att det blev så tillslut ;) Lycka till nu...

Postat av: Soffan

NÄEEEEEEEEEE?!!??!?!?.. Alltså ja, klart man är göad för din skull.. MEN, hur fan ska vi klara oss utan dig härnere, hade du tänkt? Nu fick jag faktist en liten tår i ögat :( Puss

2009-07-28 @ 18:51:17
URL: http://soffansblogg.blogg.se/
Postat av: Tanya

grattis grattis grattis gumman! jag är så himla glad för dig, du har hittat en man! och så ska du bli sambo! det är inte illa pinkat. :)



och vet du, lidköping är inte heemskt långt från varberg, där jag snart också (åter)blir sambo! har också fixat med adressändring och sånt i dagarna, sa upp mig på jobbet igår! så nu hamnar vi alla fem i varsin stad, lite sorgligt. vi måste införa nån slags årlig träff så vi kan få snacka av oss regelbundet! :)



lycka till med samboskapet nu, uppdatera oss flitigt här på bloggen. fota fota fota! ;)



PUSS

2009-07-29 @ 19:17:54
URL: http://ingarnordh.com
Postat av: Linda

wow! gud så roligt! grattis!! =) det känns jättebra förstår jag!? ja, det går fort för vissa.. som för dig och mig till exempel ;) nu har jag varit sambo i fyra månader ungefär tror jag, och tiden bara springer iväg! hoppas allt är bra med dig, låter som det iaf =) kramar

2009-07-31 @ 13:52:01
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback