090718

Gokväll!

Ska alldeles strax mysa ner mig i soffan framför nåt avsnitt One Tree Hill med jordgubbar, te och Ramlösa Mango (fruktansvärt god!) Dagen har bestått av jobb och idag var det inte en lugn stund på jobbet alls. Fullt ös medvetslös helt enkelt. Åkte sedan ut till Hyllinge och hälsade på pappa & co. Blev en visit med fyra barn till busfabriken där jag placerade mig vid ett bord med en tidning, läsk och en salami & briemacka:)

Nu på kvällen har jag packat lite och förberett inför min minisemester:) Surprisen är med och tur är väl det för snart spricker jag, är så dålig på att hålla tyst ibland;)

NU blir det soffan nästa!:)

Alla ni som festar ikväll...ha sjukt kul. Ska tänka på er när ni kanske släntrar hem vid samma tid som jag går upp;)

Kommentarer
Postat av: Bror

du syster, förlåt att jag inte ringde idag. nån mindre smart person puttade i mig i poolen igår = ingen fungerande mobil längre. ringer så fort jag kan!

2009-07-26 @ 16:39:52
Postat av: Madde

Fick ditt lösenord av Per. Hoppas det är okej! har saknat din blogg!! gillar att du kollar på One tree hill! lucas säger jag bara :) hoppas man får se dig något innan du flyttar till lisch ! Kram !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback