090717

Back on track på jobbfronten nu och Jesus vad man hinner slappa till sig på två dagar. Kändes som om man gjorde allting tusen gånger mer långsamt än vanligt men jag kommer nog in det lagom till söndag då jag är ledig 4 dagar från hotellet och 3 från städningen!:) Ska om ca en timme bege mig till veckans sista städningspass och sen ska jag nog gå inom Väla och köpa lite fredagsmys;) Börjar närma mig en speciell tid då godis och dylikt är extra gott!:)

Nu längtar jag till söndag så jag nästan spricker, ledighet och massa tid med min kärlek. Går ett rykte om att 08-an och hennes man tittar förbi kusten nästa vecka med:)

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ryktet stämde och jäklar vad trevligt det var! TAckelitack :-)

2009-07-24 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback