090716

Gokväll!
Sitter och väntar på min kära penta ska höra av sig så blir det kanske en snabb tur på Väla;) Sen stan och ta EN cider med Adler. Jobbar kl 07.00 imorgon och sen på eftermiddagen med, skulle egentligen gjort det idag men behövde verkligen två HELLEDIGA dagar så jag orkar med 3 jobbdagar till innan jag har min minisemester;) Har ju i och för sig semester i aug sen men den känns långt borta...

Min man har varit här på ett snabbesök och vi gjorde Danmark igår och Väla/IKEA idag. Nu är han hemma igen, men det var skönt att pussas, kramas och prata lite face to face. Allting känns mkt bättre då och nu seglar jag i medvind igen så att säga;) Och jag en hemlighet med, eller egentligen två och jag som har så svårt att vara tyst;) Men snart så...

Nu ringde pentan....

Happy Thursday!




Kommentarer
Postat av: suss

nu blev jag sååå nyfiken!! blev det det som vi snackade om? :)

2009-07-16 @ 21:01:58
Postat av: Anonym

Tell me. Förstår du inte att man blir nyfiken? ;)

Postat av: Lollo

Fan vad nyfiken jag är, tror nog att det är din plan, att göra mig nyfiken alltså. =)

2009-07-17 @ 08:12:06
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: suss

Fan vad kul! Är glad för din skull :)

2009-07-17 @ 08:19:09
URL: http://susannesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback