090707

Gokväll....

Kollar nog som resten av världen på Michael Jacksons minnesstund. Säga vad man vill men en människa som berört och upprört mer finns det inte och hans musik är one of a kind! Slog upp ögonen redan 04.15 (absolut inte frivilligt) och jobbade sen i nära 6 timmar i totalt kaos och i hetta. En snabb powernap för att sen träffa Fridis på Väla över en glass och lite fönstershoppande:)

Testade min födelsedagspresent från pappa med, fotbad med massage och bubblor och det var mysigt vill jag lova!:) Imorgon blir det mer jobb och då dubbelt upp så det blir nog ryggläge snart. Om 8 dagar blir jag lite rik igen och då ska jag minsann unna mig en klänning och bjuda mamma på lunch. Det får bli min lyx:)

Nu lite mer Michael och sen bingen....


In Our Darkest Hour
In My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
In My Trials
And My Tribulations
Through Our Doubts
And Frustrations
In My Violence
In My Turbulence
Through My Fear
And My Confessions
In My Anguish And My Pain
Through My Joy And My Sorrow
In The Promise Of Another Tomorrow
I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback