090706

Hej hopp i stugorna!
Tillbaka i Skåne efter att snällt ha fått åka med RH-koncernen:) Jobb i eftermiddag och resten av veckan antar jag. Värmer gott i plånboken men inte i hjärtat. Speciellt inte när min man har semester och jag antagligen ska jobba ungefär alla de dagarna. Aja...jag får min semester i aug. Obetald och självvald men men...

Varit i Lisch en sväng och träffat en hel underbara människor i helgen och en utgång som var hur rolig som helst. Görs definitivt om fler gånger om jag får bestämma! Nu ska jag nog försöka vila de gröna nån timme innan jag hoppar på bussen mot skobygden och jobbet.


So long....


You don´t mean anything to me
You´re what I never want to be...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag är lätt på en returmatch på dansgolvet om jag får bestämma!! Hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback