Vitlök...

är min bästa vän just nu! Nu jävlar ska jag bli frisk snart. Om smaksinnet är tillbaka så nalkas det sushi imorgon så hoppas hoppas:) Jessica och jag har gjort klart vår uppsats idag med! Så jäkla nice...Nu är man "klar", bara en opponering kvar sen så står det lärare på ens examen. Hur sjukt är inte det? Blir ju i och för sig en termin till så jag känner mig nog inte klar men ändå.... Sen bär det av. Kalmar lockar inte alls längre. Nu lockar Göteborg eller kanske en stad i närheten? Hem blir det nog inte än på ett tag mina kära päron:) Men man vet ju som sagt inte...en härlig känsla faktiskt!

Bästaste Emma är tillbaka med och Frida så nu börjar Kalmar bli sig likt igen:)

Nu blir det fortsättning på Ghost!




Nyår 2008

Kommentarer
Postat av: hilda

heta vi är då hehe. Usch ja känner mig med lite sjuk..bläää.puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback