Sjuk!

Ja inte är man särkilt kaxig nu när näsan tokrinner....Usch. Kan inte ens sova ut längre. Vaknade halv sju av diverse krämpor så det var bara att gå upp. Sömn är ju verkligen överskattat. Hade varit kul att sova ut nån dag innan jag ska jobba på torsdag och fredag!:) Gårdagen spenderades med plugg och en promenix till Maxi där det inhandlades lite mat så jag klarar mig ett tag. Brämhults apelsinjuice fick även följa med hem då jag inbillar mig att en vitaminbomb ska göra mig pigg:)

Idag blir det plugg kl 12 med Jessica, det sista på examensarbetet ska göras idag!:) Sen blir det förhoppningsvis lite umgänge om jag inte snytit ur mig hjärnan tills dess... Fick tummen ur arslet igår med och ringde ett samtal...Wiiie:) So far so good....


Nu ska jag nog fasen vila lite till innan Jessica kommer vid 12, borde städa och packa upp med men jag prioriterar sömn just nu:)



Söta snögubbar på årets julsittning:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul att både du och jag inte kan sova och tycker sömn är överskattat ;) Åhhhh dom där bilderna måste jag haaa!!! delad mapp tack!!



ses sen älskling!!! puss

2009-01-06 @ 10:58:10
Postat av: jennie

du förstod säkert att det va från mig va? ;)

2009-01-06 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback