Sängdags

Nu ska jag och Jennie snart hoppa ner i bingen. Snacka om att vi ska skeda;) Haha. Kvällen har gått i lugnets tecken. Tacos, Let´s Dance & Dirty Dancing, imorgon lär det inte bli lika lugnt om jag nu är frisk dvs. Kan ju alltid hoppas. Blir stan imorgon relativt tidigt för att shoppa lite väsentligheter. Om en vecka är vi nyutexaminerade lärare, hur sjukt är inte det?! Kan absolut inte fatta att 3½ år har gått. Så mkt som har hänt och så fina människor som jag mött! Tur att jag och Jennie har en termin till. Fan vad vi ska röja då!:)


Nattinatt allihopa!





(Detta inlägg skrev 01.30 går men publiceras nu)

Kommentarer
Postat av: jennie

haha vi är så jävla heta på denna bild! nu blir det stan! PUSS hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback