Insikter...

Har förhoppningsvis blivit av med två fula ovanor denna helgen. Är riktigt imponerad över mig själv och mina handlingar igår. När jag befunnit mig i ett sånt här läge innan så brukar jag alltid backa ur och göra dumma saker men igår var nog första steget i rätt riktning. Skulle vara skönt om jag kunde skärpa till mig på den fronten!

Imorgon börjar dan ohyggligt tidigt då jag och Jennie ska göra en viktig sak. Skola mellan 9-15.30 och sen träning på kvällen. Mitt liv som hurtbulle har numera börjat!:) Nu blir det nog bingen väldigt snart då det är uppgång fruktansvärt tidigt imorgon!


På fredag är det Lisch!:)


Kommentarer
Postat av: emma

Nej, hade ja haft det hade ja väl sagt det! Vi är 4 av 8 i klassen som fyllt år, så vi ska ha klassträff med fika istället för klassfest!

Postat av: Anna

2009-01-26 @ 16:55:36
URL: http://www.o
Postat av: Anonym

Oj, vet inte riktigt vad som hände där i första "inlägget".

Men yes It's Lisch på fredag:D Har du bokat biljett dit? Jag ska köra upp så tänkte vi kunde ses nånstans på vägen annars så kunde jag plockat upp dig=)

2009-01-26 @ 16:57:27
URL: http://kossananna.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jo men vi kan ju kolla vilka städer du åker igenom och var jag kör. Jag ska klippa och färga håret kl. 12.15 så det tar ju med lite tid men vi kanske lyckas va i nån stad ungefär samtdigt.

Så himla drygt och köra så långt själv=/

Kram

2009-01-27 @ 08:11:59
URL: http://kossananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback