En lördag i Kalmar

Igår öppnade äntligen vår kära kår igen! Eller egentligen har den varit öppen sen i måndags pga av nollning men första lördagen för i år är nu avverkad! Började med förfest hemma hos Jennie och Lisa. Även bäbis och en annan Jennie var där:) Hade handbollen på i bakgrunden, lyssnade på massa bra musik på Spotify (världens bästa uppfinning!) Drog sedan vidare till vår kära kår där man träffade en massa bekanta ansiken och dansade en massa. Tog taxi med bäbis hem till Tegnergatan då mina fötter protesterade kraftigt av de nya fina skorna. Nån gång vid fyra så somnade jag där och vaknade vid 10 då jag begav mig hemåt. Hittade en grannes studentkort i behån med...Haha! Har sovit med den hela natten och har vaga minnen om hur den kom dit. Men det är så en kårkväll ska vara!

Kommer lite bilder och sen ska jag tvätta bort sminket, ta av mig partyoutfiten och mysa ner mig i soffan med täcke och kudde. Min bakishjärna måste vila sig nu:)




















Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh, vad roligt ni ser ut att ha haft det!! =) Blir avis, jag vill mä! Var iofs ute en sväng igår på ett lokalhak här i metropolen Point au Pic...jag fick dansa för första gången på jag vet inte hur länge!! Underbart! Hoppas allt är fint! Ta hand om dig. Kramar

Postat av: emma

Om det där e bäbis så har jennie rätt!!! ;)

2009-01-25 @ 20:42:58
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: emma

Det är bara en klassträff för hälften av klassen har fyllt år, å ja är den enda med soffa tydligen... men du får gärna komma på tårta om du vill kl 3 :) min födelsedag får vi fira en helg... typ nån annan gång... kanske nästa år... suck... ja hatar att fylla år!!!

2009-01-25 @ 20:59:22
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback