Lång dag

Skola mellan 9-16.30 och sen en timme på gymmet direkt efter det. Man känner sig faktiskt lite duktig då:) Ska alldeles strax mysa ner mig i soffan med vindruvor, mörk choklad och lite mjölk. Imorgon är det äntligen fredag och bara lektion på förmiddagen. Sen blir det träning och hem för städning och så. Blir väl en liten spelkväll på kvällen om vi har tur?:) Vår klass blir verkligen bara bättre och bättre. 19 brudar och en kille. Kan det bli bättre? Haha...

Nu blir det soffan och mys på hög nivå...men det är nog någon som saknas?;)


Kommentarer
Postat av: Per

jag ve, jag vet, jag vet.. vad som saknas ;)

Postat av: Per

Föresten måste jag tydligen utmana dig att göra samma som jag gjort på min blogg. Men syster ställer väl upp?

2009-02-06 @ 01:05:19
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback