Från dur till moll

Ja för att använda musiktermer så har dagen gått från bra till sämre. Somnade faktiskt relativt snabbt igår och sov ända tills klockan var runt åtta. Mysig och lugn morgon men sen ändrades allt när jag gick ut till cykeln och skulle låsa upp den. Trodde jag ja....så blev det inte utan bror fick komma hit med sin cykel som jag fått låna idag:) TACK!

Musik stod på schemat med en ny lärare som nog inte riktigt uppskattade oss fnittriga tjejer hela tiden:) Ska lära oss en sjukt svår ramsa med tills nästa gång. Blir att öva varje dag nästan om den ska sitta. Sen gymmades det för fullt och en sväng inom Maxi för att köpa nytt cykellås. 
 
Ja hur gick det sen med cyklen? Jo Per lånade ett verktyg av en kompis och skulle bryta upp låset men det gick inte och då skulle en kompis till Per försöka och då går verktyget i sönder. Så imorgon blir det en sväng till Kåren för käre bror och hämta en vinkelsåg så vi kan såga upp låset. Ja vad ska man göra? Lite lätt skrattretande är det allt. Men Per ska ha en stor eloge idag för all hjälp!:)

Nu blir det ett SATC-avsnitt innan bingen och mitt efterlängtade kvällssamtal!:)

Kommentarer
Postat av: Per

Såklart jag ställer upp kära syster :) Glad jag räddade dina 2 dagar! och tack för dina fina ord om mig här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback