Work

Ja nu har jag fixat till mig lite men det blir mjukisstyle så det visslar om det på jobb:) Tur att jag är där själv då, idag ska jag INTE glömma att larma av när jag går in;) Har haft hjärnan full med inredning och dekoration hela dagen, har tänkt på vad som kan få flytta med från min lägenhet till VÅR, vad jag kan lägga till/ta bort, piffa upp osv. Undrar om J vet vad han gett sig in på när han frågade om jag ville bo med honom;) Haha....och han har nog inte så stor aning om hur många skor jag EGENTLIGEN har och storleken på min garderob! Men allt sånt löser sig förhoppningsvis men ju närmre flytten jag kommer desto mer nervös blir jag. Jag har ju aldrig bott ihop med någon som jag inte är släkt med någon längre period och alla små egenheter man själv har kommer uppdagas och allt man gör olika. Allt blir inte rosa moln längre när verkligheten och vardagen kommer. Fast det finns mycket som kommer bli mysigt med. Laga mat till fler än sig själv, sova ihop varje natt, ha någon att kura ihop sig med i soffan och göra allt tråkigt såsom städa, diska med någon.

Det här blir nog bra det här....Men fasen för ledig tid egentligen då man hinner tänka och analysera allting!

Något som förgyllde min dag är att Autumn Falls album (eller delar av det) numera finns på Spotify. Dagens glädjeämne:) Haha får nog snart kalla mig en groupie på riktigt....

NU off to work!

Kommentarer
Postat av: emma

Autumn Falls?? E det för några? Lyssnat lite på spotify, men aldrig hört dom...

Usch vad jag mår dåligt här utan dig vid min sida! Älskar dig min vän!

Å allt kommer bli bra till slut hjärtat, ta det bara lugnt! Själv känns det som jag rusar fram... vet varken ut eller in... Stressad över allt!!

PUSS

Postat av: suss

Ja det kommer bli mycket kompromissande i början...det blev det för mig och Mange. Mange förstod nog inte heller hur mycket väskor och kläder jag egentligen hade förrän vi flyttade ihop ;)

2009-08-15 @ 10:09:10
Postat av: Soffan

Autumn Falls is the shit! Härligt att träffa dig idag, vännen! Puss

2009-08-17 @ 18:09:26
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback