090830

Gomorron!
Borde egentligen packa lite och så eftersom jag ska åka om ca 2 timmar men det går sådär med det:) Blev en lugn kväll med plankstek och vin med J´s familj igår. En riktig familjehelg med andra ord och med tanke på förra helgens baravder så var det nog en väldans bra idé!

Nu blir det Kalmar i två dagar vilket ska bli ganska skoj och sen hem till världens finaste efter det. Blir en bra början på veckan det här! Börjar få ordning på lägenheten med och igår inhandlades blommor och bara det gjorde en enorm skillnad! Kommer bilder sen när vårt hem är helt klart!

Nej nu får jag nog  väcka min sömntuta om vi ska hinna allt innan jag beger mig:)

Mmm...blir nog sushi idag om jag får bestämma mat i Kalmar;)

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: emma

Blir det kalmar igen? :) puss

Postat av: Per

Sushi låter så sjukt jävla bra! 16 bitar ska vi ha idag.

2009-08-30 @ 11:32:11
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: suss

jag är förvirrad...vad är det som händer..först lidköping och sen kalmar...förklaring behövs! :)

2009-08-31 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback