090825

Och numera Lidköpingbo!:) Kom igår efter en besiktning från helvetet men med hjälp av Per ska det ordna sig men mardrömmar om fakturor infann sig ändå i natt. Ska ringa Karlstad universitet och böna om en plats på svenska som andra språk:) Om jag har fattat allt rätt så finns där en plats och den ska jag banne mig ha!:) Annars gräver jag nog en grop så djup så jag hamnar i Skåne och stannar i den. Lite mkt motgångar men hoppas på en vändning nu. Lön idag i alla fall så det finns hopp!

Nu lite slötittande på TV innan jag ringer kursansvarig prick klockan åtta!

Kommentarer
Postat av: suss

Heja Josse! På dem bara!

2009-08-25 @ 16:42:34
Postat av: suss

Heja Josse! På dem bara!

2009-08-25 @ 16:43:47
Postat av: A.P.

E Kalmarhem så hårda? Nu blir jag ju nervös... Vad var problemet i din lägenhet enligt dem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback