090821

Hej hopp!
Ligger i sängen och bloggar för första gången tror jag. Sista natten i min säng innan den flyttar till tippen. Sålde soffan med och precis efter den blivit hämtad, ja då kom tårarna. Då släppte allt och jag snyftade och snorade en stund, ringde J och sen kändes det lite bättre. Nu är det mesta packat och slängt men nu har jag tagit en liten paus. Kollar på Beverly Hills och sen blir det friidrott, en dusch och till Netto för att handla lite godis för pantflaskorna jag sparat på mig. Men mest längtar jag efter en kram från min man för nu börjar det kännas att jag ska flytta 35 mil bort, igen!


Trevlig fredag allihopa! Imorgon blir det Vallen med Per och en sista utekväll i Kalmar!:)

Kommentarer
Postat av: per

Nähä det är inte alls sista utgången i kalmar. du kommer ju hit fler gånger ;)

Postat av: Lotta

Hoppas ni får en toppen kväll! Å nej Josse det är inte sista gången! ;)

2009-08-22 @ 08:08:13
Postat av: Jessica

Nu saknar jag dig! Det händer mycket just nu och jag behöver ha ett riktigt Jossesnack snart =)

2009-08-23 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback