090820

Hej hopp!

Har lite packpaus nu, tappade helt lusten men ska gå iväg och slänga en sopsäck i alla fall och kolla om det jag diskat har torkat så kan jag packa ner det med. Nu syns det verkligen att jag ska flytta och det känns fortfarande bra:) Emma har spenderat natten här då hon har tenta just nu i matte och det var verkligen mysigt. Blir en sväng till IKEA sen då jag ska köpa lampor till vårt sovrum. Ja nu kan jag nog säga så:)

Näe slänga sopsäcken var det och sen ska jag nog klä på mig. Har inte haft ordentliga kläder på mig sen i måndags skulle jag tro:)


Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uscha, nu börjar jag tycka att det känns konstigt.. Har så mycket minnen från din lya, engelskaplugg på gräsmattan, låtar med konstiga namn på datorn, (som man aaaldrig kan lära sig, hehe) pasta på spisen och vaniljljus på toan..

Nej nu ska jag inte sätta griller i huvudet på dig för det kommer bli tokbra! men du fattar.. =) Kalmar är Kalmar och du är en viktig del av staden!

2009-08-20 @ 21:39:16
Postat av: emma

Saknar dig massor!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback