090818

Och packdag nummer 1 kan man säga. Har fyllt en sopsäck enbart med saker som ska slängas från köket och en sopsäck med kläder som får gå till Röda Korset eller något plus att 99% av mina kläder är nerpackade:) En ganska hyfsad dag ändå. Imorgon ska jag slänga massa gamla papper och sortera samt fortsätta packa ner saker från badrummet. Fick min soffa såld idag med till min granne så det var kanon, nu förblir min soffa en skräddare;) Näe det känns bra än så länge. Ångesten kommer väl sen eller aldrig eftersom jag numera bara får uppleva det bästa med Kalmar när jag kommer hit!:)


Nu blir det Maxi med Per, spackel och lite smått och gott ska inhandlas:)


Till Jessica: Jag flyttar mina grejer nu till helgen och själva jag kommer till Lidköping för gott på måndag eftermiddag:) Det känns kanon att bli Västgöte och du kan garanterat räkna med en skoshopparpartner (och kläder med) i mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback