090811

Gokväll i stugorna!
Är så trött att mina ögon går i kors nu så jag ligger nog i sängen inom en timme. Haha, bara 2 dagars jobb kvar nu innan jag är fri!:) Idag slog man upp ögonen 04.15 och jobbade sen innan jag nervöst begav mig till tandläkaren. Men otroligt nog så hade jag inga hål och tack vara tandvårdsbidrag fick jag bara punga ut 140 ur egen ficka. Sånt gillar vi!:) Sen träffade jag upp Tanya (eller Titiyo  som min man kallar henne) för en fika och massa snack. Så mysigt och Lidköping och Varberg är ju hyfsat nära:) Nu försöker jag få tag på André så jag kan få tillbaka mina hemnycklar innan jag lämnar Skåne på fredag....Går sådär just nu :P

Nu är det snart Vänner på TV och sen ska jag ge efter för gruset i ögona:)

Gonatt finingar!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Haha varför Titiyo?? :p Var jättemysigt att ses idag, nästa gång blir det längre norrut! Kram vännen och godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback