090805

Hej hopp!
Är en sväng i Lidköping och pussas lite:) Eller inte just nu då mannen är på jobbet och jag ligger i soffan och laddar hem Saw II och bara slappar, dock är vädret skitfint så det känns bra att det blir en sväng i stan sen med Sandra, blir nog något somrigt att inta:)

Ska tydligen till J´s föräldrar ikväll med och käka för hans syster åker till Sthlm imorgon igen så då försvann matbekymret:) Blir att lägga in kycklingen igen, bokade tågbiljett hem innan med. Alltid lika tråkigt men om ca 3 veckor är det ett minne blott. Obeskrivligt fint ska det bli.

Näe nu får nog fröken Maddams också ta tag i sin dag! Hoppas solen lyser lika mkt på er som den gör här:)



Fick ett oväntat sms i helgen med och jag försökte öppna en dörr mellan oss men den smälldes igen lika fort och nu är det nog kört for good. Väldigt tråkigt då det finns ett hål efter dig men sånt läker antar jag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte den är helt körd än!

2009-08-05 @ 16:58:20
Postat av: Frida

Vi måste träffas innan du flyttar upp till Lidköping! Hur gick det förresten med bekymret du upptäckte när vi åt Sushi?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback