What a night!

Ja gårdagen alltså....Började med ett besök på Byttan där jag, Emma och Linda åt och drack (haha) gott! Lite gladare i hågen cyklade vi till bion där vi fick biljetter efter lite om och men. Halvvägs in i filmen så går brandlarmet och jag som är så van vid alla falsklarm under skoltiden så jag tar lugnt på mig halsduk och så men Emma skyndar på mig lite...Haha:) Brandbil med medföljande brandmän (en del av dem very good looking) kom och stängde av den och vi kunde återgå till filmen....Efter det så var det bestämt att vi skulle gå ut ändå så vi begav oss mot Studentpuben för shots och drinkar:) Kvällen avslutades på Byttan med asshaking och Josephine som fixade skumpa till oss....Behövdes för självförtroendet igår kan jag säga...

Vissa människor har verkligen en förmåga att rasera allt det bra man har lärt sig att tycka om med sig själv. Men igår så försvann det allt i ett kick vad åsynen av en enda människa. Den människa som verkligen har fått mig att känna att jag aldrig någonsin kommer att duga, vad jag än gör, hur jag än ser ut och vad jag än kommer att åstakomma. Hemskt är det. Ville bara gå hem men det gjorde jag inte och glad för det är jag!

Nu måste jag skynda lite...ska äta upp och sen hoppa in i duschen. Kl 16 är det jag som är på Kåren, beredd att jobba sittning:)

Trevlig lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: emma

Det kommer en tid då de här människorna inte står i rampljuset längre, då de inte kan kasta sin skit över andra!!



Du är värd allt!



Love You!



PUSS

Postat av: Rebecca

Hejsan snyggis. var gärna med i min frågestund på bloggen, skulle vara kul! puss :)

2008-09-28 @ 10:53:16
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: jennie

du duger alltid älskling!

2008-09-28 @ 19:19:24
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback