VFU

En kalasbra nollning är över och fem veckors praktik har precis börjat. Första dan gjord och jag har en toppenbra handledare och hittills helt okej elever men det är svårt på fritids med alla namn eftersom man inte har samma barn varje dag men namnen ska förhoppningsvis sitta efter denna vecka. Fick mkt tid till allt skit högskolan vill att man ska göra vilket är skönt!

Nu blir det att diska och sen duscha, vill vara i bingen om en timme så man får mkt sömn. Det behövs när man är iväg minst 10 timmar om dagen.

Imorgon är det först praktik och sen styrelsemöte, onsdag praktik och personalmöte så på torsdagkväll ska jag bara mysa ner mig i soffan:)


Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har tråkigt - å du är utmanad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback