VFU vecka 3

Är så fruktansvärt trött just nu då efter Idol blir det bingen BIG TIME. Fick något blodsockerfall imorse, längesen jag mådde så dåligt men jag pallrade mig till praktiken ändå och presenterade mitt IT-projekt som de flesta verkade gilla. Så skönt!

Mötte upp Jessica på stan sen för lite sushi....yummie! Nu hemma så har man faktiskt diskat, städat toalett och handfat och imorgon ska jag dammsuga. Städa lite pö om pö blir nog bäst med praktik:)

Nu ska sminket bort och pyjamas på och sen ska jag mysa ner mig i soffan med en filt och kolla Idol:)

Happy Monday!

Kommentarer
Postat av: Hkan

Vitaminbrist eller järnbrist, dricker du för mycket the så får du järnbrist. VAR RÄDD OM DIG PUSS O KRAM

2008-09-30 @ 15:14:55
Postat av: emmy

oj, har du redan gjort ditt IT-projekt klart!? jag kommer nog inte kunna redovisa förrän sista veckan! Hoppas allt funkar i Trekanten annars! o du... nu är det nästan exakt halva VFU:n kvar, bara! =) Kram

2008-09-30 @ 18:26:38
Postat av: emma

Jag får nog ta hand om dig lite bättre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback